1:a adveent!!

Halloo!!

Glad 1:a advent!!! Den här terminen har gått asfort, det känns som om jag börja sexan nyss (oki, jag erkänner, jag är inte 93:a som jag skrev i min profil O.o), men nu är det jul iaf, gud vad jag har längtat.

Kom nyss hem från en kompis fest, vi hade askul och sov inte mycket, så jag e lite borta/trött om jag skriver lite skumt..
Igår hade vi konsert, det gick bra å va rätt kul,och så.

Nu ska jag erkänna en grej: Jag kollar typ varje dag på julkalendern fast typ ingen annan i min ålder gör det ;D
Det e bara så kul och det känns som om det bara ska va så på julen, annars är det inte på riktigt!! I och för sig har dem de senaste åren varit skitdåliga, men ändå. Den bästa nånsin e lungt "Mysteriet på Greveholm" Se den om du inte har sett den, den äger fan!!!

Nä, nu skajag gå å baka lussebullar ;)

Bye!! / Lina (det e en lång historia om varför jag kallar mig så, kan ta den nån annan gång!! ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0