Typ Dagen i allmänhet/Batseba/Idol..

Hellu!!!!

Ja, nu var man här igen, idag slutade vi efter lunch. Det är najs, särskillt på en fredag :D

Jo, hörrududu, jag har ju glömt å säga att jag är med i en opera på Kungliga Operan i STHLM!!!!
I och för sig, jag bor i Stockholm, men... men...

Operan heter Batseba, och är från nån berättelse i gamla testamentet. Det är typ bara massa våldtäckter och mord i. Det är inte så trevligt, men en annan trevligare sak är att jag tjänar fett med cash på det ;)
Jag är med i "Barnkören" , fast dem på Operan verkar inte gilla oss, fast vi är jättebra (seriöst talat asså, jag går lixom i en av Sveriges bästa musikklasser) de bara står och himlar med ögonen och säger
 "Det här går inte" . #¤$%&@ surgubbar asså!!!!!

Jaja, jag var på ett batseba-rep idag, och sen hade vi slöjd, matte -.- , engelska och musik. På musiken fick vi kolla på musikalen "Cats" Den var väl okej, men jag tycker att Fantomen på operan är tusen ggr bättre.

På trä-slöjden råkade jag slinta med kniven och skära mig i fingret, blä, det var inte så kul >:C

Ikväll ska jag titta på Idol, det har jag bestämt. Inte för att jag nånsin annars brukar titta på det, men idag ska jag!!
Mina kompisar säger att Alice och Kevin är bra, så jag får väl hålla tummarna för dom då.

Nä, nu ska jag ila vidare, Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Ella!! Heh... fett me cash... hur mycket??XDXD



Ses! Puss&kram

2008-11-22 @ 20:30:14
URL: http://klirrklarr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0