Välkommen till min nya blogg!

Hallå hallå!!! Detta är mitt första inlägg, om inte den jag skrev igår funkade, och det verkade inte så...

Hursomhelst, jag tänkte berätta lite om mäj då (för vad ska man annars skriva i sin första blogg??)

Jag är en tjej som heter Ella, och av en del kallas jag Ellcorn.
Jag gillar färggranna kläder, musik, vänner att skratta och kramas med, sjunga, spela bas, teater, scouting, skriva, byta ut S mot Z i ord så att hejsan blir hejzan, min familj, läsa och myyycket mer!!

Jag lyssnar på det jag lyssnar, typ Broder daniel, SMK, ABBA, David Bowie, Ella Fitzgerald och lite Kent.

Jaah, det var väl lite om mej det.

Igår köpte jag värsta coola brillorna, de är blå plastglasögon men hjärtformar, och ränder i stället för glas... Ja, det är lite svårt att förklara, men snygga är dom i alla fall, och jag har på mig dem på min visningsbild =)

Idag var jag i plugget som vanligt, typ sov och kom försent. Vi hade vikarie, för vår riktiga lärares man har dött, de e trist :(

Öhhh, ärligt talat vet jag inte riktigt vad man skriver i en blogg, men jag har gjort mitt bästa...

Nu måste jag kila vidare, Tjaao!!
/ E: #  *

* (tjejen med lugg och tandställning ;P)

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only (fast det är agge som skriver)

finast första inlägg <3!

2012-04-13 @ 23:13:51
URL: http://agnesmatilda.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0