23:47

Hej alla sena nattsurfare (eller väldigt morgonpigga?)

Jag sitter hemma hos Alva. Vi har varit på hennes brorsas band "Skaverage People"s konsert. Eller, en musiktävling, men dom fick spela i en halvtimme. Det var flera olika sortes band där, allt från typ indiepopare till långhåriga metalband med bara överkroppar. Men Skaverage People var ju bäst!!
Jag kan inte låte bli att tycka att sånhär death metal är rätt ironiskt moch fånigt. Och en gång hällde sångaren i vatten i håret och sen headbangade han över publiken. Och jag och Alva, som stod ganska nära, fick vatten i fejjan. USCH!!!!

Sen, till sist, spelade i alla fall Skaverage people. Det märktes att de var mest poppis, det var helt packat med människor!!
Ingen av dem verkade direkt nyktra. På en del låtar började de springa runt och boffa på människorna bredvid så alla ramlade omkring. Och det var en tjej som blev nertrampad!! Skitläskigt!! Vi var för långt borta för att kunna göra nåt, men ingen brydde sig förens efter typ en halv minut. Då sprang hon skräckslaget därifrån. Stackars människa!!!
Och killar i gymnasieåldern som var minst ett halvt huvud längre än mig hoppade med sin fulla kraft på mina fötter flera gånger. En gång armbågade nån mig rakt på underkäken. Jag skulle fallit omkull om ingen hade stått bakom. Och min tandställning skrapade bort skinn från insidan av läppen!! ajajajajajaj...
MEN trots allt det här så hade vi ju ändå skitkul!

 Nu sitter jag här med Alva och lyssnar på "Fidelity" men Regina Spektor, och om bara en kvart är det hennes födelsedag!! Jag har köpt... nej, det ska jag inte säga, Alva sitter ju bredvid och gör ett eget Quiz på facebook, så nejnej.

Men  nu ska jag sluta, pussipuss!!<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

scary! death metal är inte direkt min kopp te heller "/ hälsa alva & gratta ;)

2009-04-19 @ 17:11:59
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0