hej alla morgopigga!!

ja, nu sitter (ligger) jag i alvas säng och ha fått lov att låna hennes minilaptop medans hon sover. Hon fyller ju år idag, och jag vet att hon föddes 18 min över 6 på morgonen. Då satte jag mobien på alarm då, så jag kunde gratta henne på exakt rätt tid. Smart som jag var så glömde jag att om jag sover i ett rum utan persienner eller rullgardiner och blir väckt så kan jag inte somna om igen... och vi somnade runt halv 2, så jag sov sammanlagt typ 4 och en halv timma xD Men konstig som jag är så är jag inte alls trött, det kommer väl imorgon antar jag -.-

men nu ska jag spela alvas jätteroliga geografispel och bli jättebra på USAs stater som vi har i läxa
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0