INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE=JAG

Hallåj!!
Ja, jag vet att jag inte bloggat sen i typ tisdags.  Här är förklaringen varför. Alla vet hur extremt stressad jag var inför soarén, som gick skitbra men iaf, och det var helt sanslöst!! Jag var nära på att spy och gråta hela tiden. Kanske det skulle varit bättre med lite Beta-blockerare? ;)
Men i alla fall, sen dagen efter då hade jag ju bajskonsert med töntgruppen, men det var i alla fall rätt kul när jag spelade Sakta vi gå genom stan med Alva. Hon är en helt sjukt duktig talang, hon är jättebra och har bara spelat tvärflöjt sen i höstas!!
Och i alla fall, i förrgår (fredags) sov jag över hos Jossan. Vi hade skitkul och somnade......... gissa när......okej, jag säger: 4 xD
Det var jättehärligt och varmt, och jag kunde gå utan jacka, barfota i ballerinaskor. Riktigt härligt!
Jag skulle egentligen bara sovit en natt, men vi hade så kul så det blev två ;P
Igår var det ju helt sanslöst underbart väder!! Jag och jossan hoppade studsmatta i shorts och linne typ hela dan. Najs!!
I alla fall, idag när jag kom hem från Josefin åkte vi till min kusin som fyllde 3. Det var faktiskt helt okej, och det är ju alltid kul med fiskdsamm!! :P
Ja, och sen märkte jag en grej. Jag tänker ine säga vad, men det var i alla fall ganska speciellt för mig.

Och nu ska jag titta på James Bond med min familj. Kram alla!!!<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

synd att jag inte tog med lite betablockerare då!

kan ana lite vad du märkte, grattis i så fall!

2009-04-05 @ 20:31:21
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Ella

Eh, såg detdär med beta-blockreare mest som ett skämt, men, jaa kanske :D

2009-04-06 @ 08:02:16
URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen
Postat av: Lollo

jo, jag med, har inte direkt värsta förrådet hemma xD

då är det väl bara att säga välkommen in i lingonskogen då! ;)

2009-04-06 @ 10:41:29
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

MENS?

2009-05-05 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0