Jomen...

...Barnhemmet var ju inte alls så farlig som man väntade sig.
Ja, jag har faktiskt sett den inte mindre än 2 ggr på två dagar. :):):)
Jovisst ja, jag sov ju över hos Mimmi igår. Jag fick följa med på hennes scouter. Fattar inte varför de har möte under påsklovet?! Typiskt Sjöscouter, asså ;P
Jaa, det var typ inga där och vi var ute hela mötet. Såklart så lyckades jag just den dan ha på mig endast de kartongstunna ballerinaskorna på fötterna... Ni kanske inte vet det, men det är nån grej som går i släkten att blodkärlen i fingrarna/tårna täpper till när de blir för kalla. Det är inget farligt, men det gör ont när blodet börjar komma tillbaka :/
Hursomhelst, vi hyrde som sagt Barnhemmet. Jag hade förväntat mig något extremt läskigt, men den var ju bara sorglig. Jag grät nästan. Men jag är imponerad över hur många stavelser spanjorer kan få in på en sekund. Hur många som helst!!

Jaa, nu är jag hemma igen och sitter och deppar över att jag har missat/sumpat alla chanser att gå påskkärring.. BUHÖ!!
Hoppas på att få smaka lite av inkomsterna från syrran ;)
Kram alla!! <3

Kommentarer
Postat av: lollo

Uno, dos, tres, ¡toca la pared!

2009-04-09 @ 22:47:39
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0