Krull productions

Hej!
var ett tag sen jag bloggade sist nu, jag har liksom inte orkat. Jag mår inte sådär jättebra. Jag blir stressad av allt i skolan, bråkar med en som står mig nära, och... aa de e inte jättekul. Dessutom sover jag jättedåligt på natten och får ont i magen typ hela tiden. Jag känner mig typ deprimerad osv.

Meen iaf sånt orkar väl inte ni läsa om. Igår och i förrgår var det teater. nu när vi fått våra manus börjar det bli riktigt kul fast NÅGRA *host host* förstör för typ hela teatergruppen (alla som är med fattar vilka)
Och igår var det åxå skum orkester med sura blockflöjtister och roliga violinister.

BTW om vi undrar vrf jag skrev krull productions som rubrik så var det för att de har en galen men GRYM video på youtube som heter "sagan om stefan" se den!!

Men jao, idag ska mamma å pappa bort ngnstans, och nu har jag inge mer att skriva.
Puzzi<3

Kommentarer
Postat av: loppansoppan

men stackars ellabella :( du ska se att det blir bättre snart! säg till om jag kan hjälpa dig med något.

2009-04-28 @ 18:25:46
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0