MC-gänget junior...

Hej...
När  jag kom hem idag möttes jag av inte mer än typ 4 sparkcyklar utanför dörren. Och inne var det 3 par nya skor. Och från källaren hörs prat och skrik. Vad kan detta betyda? Jo, att MC-gänget junior är samlat, såklart!! ;)
Jag vet inte direkt vilka det är, förutom Hedvig. Det enda jag har hört om var när Hedvig stack ut huvudet och vrålade: "HEJ!!! Vi e tre tjejer till här, vi har rockjkonsert!!!!!!!!" Ja, att det var tre tjejer till var ju svårt att undvika, men jaja....

Men jaa vad ska jag skriva??
Idag kom Joanna (LYLLO LYLLO LYLLO) hem från Malaysia, där hon har varit i två och en halv vecka (LYLLO LYLLO LYLLO). Hon visade mig jättemånga superfina bilder därifrån på sin systemkamera (GDAAAAAAAAAAAAAH, LYLLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Och sen har vi, som vanligt haft en hel del tråkiga lektioner...

Jahopp, nu kommer tjejerna upp.
Puzzipuzz!!<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

ojoj, hells angels nästa?

2009-04-16 @ 19:05:58
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0