Nya skor och hemsk musikblandning

Hallå!
Idag var det inte lika vackert väder, men, äh allt är ju inte bäst jämt.
Idag stickade jag klart en vante jag håller på att sticka, bild kanske kommer. Sen cyklade mamma, jag och Ville till Barkarby Quality outlet för att köpa skor till mig och en vårjacka till Ville.

På Timberland köpte Ville sin jacka. Och musiken ur högtalarna var helt sjukt!! I ena delen av affären hörde man "I got you" från årets melodifestival, och i andra ändan av affären hördes "I have a dream". Vi ba WTF?!? Sen bytte de låt, och då kom Amy Diamonds låt "It's my life" och konkurrerade med "the winner takes it all". Alla som känner mig vet ju att jag tycker att the winner takes it all är en av de finaste sångerna i världen, så ni kan fatta hur jag blev!!!
Till slut var vi tvugna att fråga killen i kassan varför i hela fridens namn de spelade ABBA i dam-avdelningen och Melodifestivalen i herr-avdelningen. Så fick vi vår förklaring: Det var Björn Borg, affären precis intill som spelade melodifestivalen och det hördes genom väggarna. "Höjer vi ljudet så höljer dom också. Man får lyssna på det man gillar bäst helt enkelt" sa han.
I alla fall, jag köpte ett par vita och lila sneakers och ett par jättesöta röda ballerinaskor. Sen köpte vi även en scoutryggsäck från Fjällräven som jag kan ha på våra vandringshajker.

Sen var det ju bara det att vi hade cykel.... Jag fick ha mina skor i cykelkorgen och väskan på ryggen. Från Barkarby till Spånga. Så på träningsfronten känner jag mig väldigt nöjd med dagen ;)

Nu sitter jag här och har precis fikat med wienerbröd, smaskens (där kom fettet tillbaka som jag gjort av med vid cyklingen?)!!

Men nu ska jag gå och hoppa på studsmattan vi har satt upp.
Studs Studs!! /Ella<3

Kommentarer
Postat av: lollo

haha, knasigt!

2009-04-13 @ 19:11:55
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0