Onsdag

hallå!
Ska aldeles strax åka till orkestern. Jag mår inte lika dåligt idag som igår, men ändå.
GUD VAD DET STÖR MIG att man sätter sig ner vid bloggen och så glömmer man bort precis ALLTING man tänkte skriva!!!Vad ska jag skriva om nu lixom...

Jo, jag måste bara säga det, jag HATAR femmor. Seriöst!!!
De ska alltid vara så kaxiga och uppkäftiga och lägga krokben i korridoren o.s.v T.ex en gång hade typ nån tappat en trasa man torkar borden med i matsalen på golvet, och då när jag gick förbi sa en av femmorna "Ursäkta, URSÄKTA!!" Och när jag vände mig om sa hon "Är det du som har tappat den där trasan på golvet??" Jag"Nej" femman"Jo, jag såg ju att det var du, plocka upp den nu för fan! Du får ju stå för det du har gjort och plocka upp saker du tappar!!!"
Jag tror det var någon sorts humor jag inte riktigt förstår mig på...
Och i matkön, vi kommer klockan tio i tolv, på femmornas mattid (våran är 5 i tolv). Och även fast det inte är några femmor där så får vi inte gå in! För matvakten säger att man ska släppa fram femmorna först (fast de inte är där) Happ, då för man vänta då, SEN när det blir vår mattid klockan fem i tolv, DÅ kommer femmorna och VI får vänta ännu längre med att komma in till matsalen för att släppa in alla dessa jävla femmor!!!
Och detta händer varje dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack, nu har jag aggresserat mig klart :P
Hejdå, nu ska jag gå <3

Kommentarer
Postat av: loppis

men vad söt du är <3 skulle verkligen behöva lite fler såna sexor som du i min skola xD

2009-04-29 @ 18:04:25
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0