Studiedag

Hallå alla!
Idag har jag, som ni kanske förstått, studiedag. Det betyder att jag bara går runt och dräller och gör precis ingenting.
Menmen. Jag borde egentligen jobba lite till föredraget, meen inte nu. Ville och Gretas brorsa Ivar är här, de sitter vid andra datorn och kollar på yu-gi-oh-kort -.- Och de ska gå i ÅTTAN?!
Men i alla fall, igår gjorde jag några bra saker:
Jag målade en tavla
Jag stickade en vante
Jag övade på teatermanuset
Jag städade min hylla
och jag började på ett halsband
Jaa, du ser, även en tönt som jag kan komma på något kreativt ibland!!

Men nu tycker jag faktiskt att jag har haft lov lite för länge. Man saknar teatern, basen, scouterna och allt annat sånt.
Blir störd på att det inte är nån bas eller orkester imorgon heller!!!
Och förresten, nu har jag skickat in min anmälan till stråklägret. Wihiii!! Fast det verkar som om det bara är jag och Loppansoppan som ska med från Solna, men det blir nog roligt i alla fall!
Ha en bra dag!!!
/Latkorven Ella

Kommentarer
Postat av: lollo

ja, det är bra ellabella mozzarella!

chillipeppartjejen kanske också följer med ;)och anna och oda kanske. mailade alla dem tre :)

men hallå, yu-gi-oh? jag trodde att de var lika gamla som jag?

2009-04-14 @ 11:44:10
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Lollo

sv: tack vännen! ses på måndag <3

2009-04-16 @ 17:39:54
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0