VÅR!!!!!!

Hallå alla soliga och glada!!
Eller är det bara jag som blir glad av solljus och vår?
Hursomhelst, vad var det jag nu skulle skriva....
Justdet, idag är jag hemma med min broder, alla andra är på fritids/på jobbet i familjen.
Idag har jag suttit vid datan, varit ute och njutit i solen och jobbat liiiiiiiiiiiiite med mitt föredrag. Just nu tar det 1 minut att läsa upp det hela, det ska ta 10-15... Jag har lite jobb kvar, kan man säga ;) men det gör inget, för jag ska inte bli klar förns den 30 april.
Btw, vår skola ska ju ha en körfestival i maj, och det ska komma körer från hela världen som ska få bo hos oss, och på dagarna ska de sjunga med oss AF-are. Vi skulle egentligen ta emot en kör från Japan, men de hade så mkt skrivningar då, så vi får ta emot en kör från Rumänien istället -.- Ärligt, Japan vore coolare!!
Men vår familj ska ta emot 2 pers från Villes kör, och de är från SYDAFRIKA!!!Cooligt!!!

Meen btw det var inte det jag skulle säga, jag skulle säga att körfestivalen heter Let The Future Sing, och man har fått om man ville skriva en signaturmelodi till hela festivalen, och de 6 bidragen som har gått vidare finns på letthefuturesing.se lyssna på dem, de är grymma!!! jag gillar bäst bidrag 1 och 3.
Jag skickade inte in nåt, men det skulle va på typ 30 sek och det skulle innehålla texten "Let the future sing" och resten av texten skulle åxå va på engelska.

Meen nu har jag skrivit skitmkt om totalt onödiga saker som ni säkert tycker är helt ointressanta, så nu tycker jag att både ni och jag ska ta och gå ut!!!

Puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0