Hemma igen (igen :P)

Jahoppz då var man hemma igen. Jag tycker jag har klarat den förta veckan på högstadiet galant. Som jag skrivit så åkte vi till Barnens Ö från torsdag till fredag. Vi gjorde samarbetsövningar och sånt och lärde känna nya Caroline som börjat i vår klass. Han verkar jättetrevlig! Sen grillade vi marsmallows och sånt och så försökte alla dygna -.-' vet inte hur många som lyckades, men gissar på att det mest bara var föräldrarna som skulle vakta oss...
Och ja, idag åkte jag med min lilla mamma och syster till Waldemarsudde och kollade på konst och köpte en kolpenna efteråt. Det var najs. Sen såg vi kön från stadion till Coldplay-konserten. Kön gick ända bort till KTH!! Vet en dl som ska gå, men inte jag. Jag ska nog ha en lugn kväll hemma med lax, mys och lördagsgodis :P <3
Och nu kommer jag inte på mer att skriva.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0