Buhu.

Jag har smittat Louise. FÖRLÅT!!!!! Nu kommer jag gå runt hela dagen och ha dåligt samvete.

Idag är jag i alla fall hemma igen. Jag är snorig och hostig men jag har inte feber, men det känns lite så. Ska verkligen försöka bli frisk till julavslutningen på fredag, jag och mina kompisar har en liten tradition att vi alltid kollar på bio/film hos någon efter skolavslutningar. Det kan ni se på December 2008 och Juni 2009 i arkivet ;) Eller gör inte det förresten, jag var så töntig för ett år sen, fattar inte att det var så kort tid sen :S

NU tror jag jag ska ta och göra lite te, pappa har köpt några nya sorter: Vardagslyx: Jordgubb och Champange, Apelsin och Kaktus: Roibos, Aftonstund: Röda bär. Mmmm, me like <3

Kommentarer
Postat av: Snoris

Ha inte dåligt samvete, jag skulle ta "risken" att mysa med dig även om du hade svininfluensa <3

2009-12-16 @ 09:36:43
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0