Dan före dan före dopparedan.

Hejsan! Eller, god jul i förskott kanske! ;D
Jag är lite hyper, man blir det av att gå en prommis till och från tunnelbanan i -13 grader och snö och det är för en gång skull lite LJUST :D
Imorse  åkte jag till Louise och hämtade lite saker jag glömde igår, och blev också bjuden på en kopp kaffe :D nicenice (det kan nog också bidra till min pigghet)
Imorse blev vi alla väckta av städerskan som kom klockan åtta och började dammsuga, inte så nicenice, men ändå!
Idag ska jag inte göra något särskillt, bara mysa med familjen där alla är lediga förutom pappa.
Hoppas ni får en underbar dag i det vackra snöiga Stockholm, och om någon utanför Stockholm läser min blogg så får ni har en bra dag också ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

God jul<3 puss puss

2009-12-22 @ 12:20:02
URL: http://mimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0