Familjen hosta -.-

Det är min familj just nu. Eller förresten, det har varit så i ca tre veckor nu. Och ingen får bli helt frick. Tack snälla Gud eller vem det nu är.
Igår bakade vi pepparkakor hela förmiddagen, och några plåtar blev brända men annars blev de bra. Sen åkte jag till Alva där Louise och Greta också var. Vi gjorde inte jättemycket, och sen gick vi till Solna C och köpte en present till Åsa, vår teaterledare. Sen hade vi teaterfast och det var mysigt trots att många inte kunde komma pga läxor, utomlandssemester och sjukhet.

Och Louise, jag menade inte så!!!

Bajs på er, och var bajsglada att ni inte bor i familjen hosta...

Kommentarer
Postat av: loppis

okej, det är bra. jag surnade till lite igår, förlåt, men skulle du kunna sluta tjata om min stackars iphone nu tack? <3

2009-12-15 @ 07:59:02
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0