Haha!

jag måste bara dela med mig av en grej jag hittade när jag kollade i mitt arkiv. Jag hade skrivit det på ett inlägg i min blogg: Snälle Pälle. Haha. Det uttrycket har jag aldrig använt varken förr eller senare xD

Sen kom jag på en läskig sak: imorgon (avslutningsdagen) är sista dagen jag går i skolan det här decenniet, som även är det första decenniet jag har starka minnen ifrån. Det är lite läskigt :S Så, hur tycker ni om detta 00-deccenium? Jag har ju inte så mycket att jämföra med, men jag har tyckt om det.

Nu är den halv elva nu måste jag sova, tack för min underbara... säng? ;)

Kommentarer
Postat av: multistråkaren

Fint uttryck...

Är din säng också underbar? Den kan inte vara underbarare än min.

2009-12-18 @ 10:40:02
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0