Hejsvejs!

Och glatt jullov på er!
Efter ceremonin i kyrkan och fikat i klassrummet åkte jag, Greta och Alva hem till Alva med stor möda pga sena bussar, glömmande av väskor med mera... Hos Alva drack vi varm choklad, tittade på det fina vinterlandskapet och tittade på Hairspray. Sen åt vi lunch på Taco bar och sen köpte vi lite hemlisar i Solna Centrum. Kort sagt: en riktigt mysig dag. <3
Nu börjar jag bli klar med alla julklappar till familjen, och årets dyraste blev till mamma och pappa som kostade ca 110 kr + massa arbetstid. Men det var det värt! Det har varit så roligt att göra! Ska jag avslöja... nej, vi väntar med det ;)
Sen en annan julklapp har skitit sig lite... men det ordnar sig. Snälle Pälle, man är ju bara människa xD
Hur ska ni fira jul? Själv ska jag fira jul hemma och nyår i Dalarna på ett sång och musikläger. Det blir mysigt <3
Jag blir så irriterad! På solna kulturskolas hemsida har de lagt upp bilder på vår julföreställning, och typ 80% av alla bilderna är på dansarna. Och typ tre på teatereleverna och typ INGA på instrumenteleverna! Dålig stil tycker jag!
Det är roligt att åka pulka på tomten. Där kan ingen se när man fjantar sig, sen är det så mycket snö nu <3 det är helt fantastiskt! Och alla bussar och pendeltåg blir jätteförsenade pga snö, is och allting. Och idag var det 15-!!! Helkt crazy... men kul :)
Nådon som vet om det går något roligt på tv ikväll? Annars får jag avrunda detta och önska er en trevlig fredagskväll! :*

Kommentarer
Postat av: Allesabeth

Hahahaahhahahahahahh^^ Åka pulka på tomten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-18 @ 23:25:50
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0