Hos Louise <3

Hejsan!
Jag är stressad, mår dåligt och håller nu på att bli förkyld. Kunde varit bättre... men det kunde också varit sämre. Efter matteprovet som jag tror gick bra (TACK ALVA FÖR LÅNET AV MINIRÄKNAREN) så åkte jag hem från skolan. det var ändå bara en lektion kvar och jag behövde vila min hesa röst inför genrepet och allt annat. Fishermans friend kan göra underverk, säger jag bara. Så jag kunde åka till solna gymnasium och kom en halvtimme för tidigt.Och vem möter jag där om inte Louise, my darling. Hela genrepet gick superbra, jag tycker alla skötte sig jättebra och sen var det kul att ha headsets och myggor som mikrofoner ;D Eftersom Louise bor i Solna och vi ska vara i just solna i morgon inför skolföreställningen så sover jag över här inatt. Vi har det jättemysigt. Jag vet inte om jag kommer kunna blogga mer förens föreställningarna är över, så wish me luck och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0