Ingen bloggning på annandagen, fy Ellabella...

Ciao!
Dagen igår började med att jag blev medtjatad på en skidtur med familjen. Jag var sur hela tiden för att jag egentligen inte ville men de påstår fortfarande att de tyckte om att ha mig i sitt sällskap. Hmm... jaja. Sen när vi kom hem så trodde vi att min käre bror skulle vara hemma och ingen hade med sig nyckeln. Han hade åkt iväg någonstans. Och låst huset. Och svarade inte på mobilen. Inte kul. Till slut fick vi tag på honom och sen fick vi vänta i bilen på att han skulle komma hem. Till SLUT fick vi i alla fall komma in. Puh.
På kvällen åkte jag hem till Louise, min kompis från orkestern och teatern. Henne har ni nog inte hört om... Vi hade en liten nu-ses-vi-inte-mer-på-hela-detta-decennium-hejdå-översovning. Vi kollade på Rädda Joppe Död Eller Levande, typ det läskigaste barnprogrammen ever. Usch. Finns på youtube om ni vill se.
Annars var det mysigt och roligt som vanligt.
Idag har vi packat inför sångveckan i Dala-Järna som börjar imorgon. Blir borta fram tills söndag och kommer nog inte kunna blogga på den tiden. Så ni får ha det jättebra under nyår och allting!! Nås på mobilen. Pusss :*

Kommentarer
Postat av: Señorita Luisa

¡Hola guapa! Spanien saknar dig! Ses pa mandag, besos <3

2010-01-03 @ 19:32:41
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0