Ja, vad säger man? Imorgon...

Idag blir en låång dag. Vi ska inte göra något särskillt, bara vänta på att dagen ska gå så det får bli julafton imorgon. Vi ska göra lite annorlunda på julafton i år: Vi ska öppna julklapparna PÅ MORGONEN istället för på kvällen som vi brukar, sen vid lunch ska vi åka och fira min kusin som fyller arton på själva dagen, sen på kvällen kommer nästan hela min släkt från pappas sida hit och äter julmiddag och stannar hela kvällen. Det blir roligt, för några kusiner har jag inte träffat på typ ett halvår :D

Jag vet att man brukar göra sånt här vid nyår, men...

Utvärdering av året 2009:
*Jag har växt typ 1 dm
*Jag har kommit så mycket när

Kommentarer
Postat av: louise

så mycket när...? jag väntar spänt på fortsättningen <3

2009-12-23 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0