Jaha...?

Jag fattar inte hur detta ska gå. Louise ska ta en spruta, en ond sådan. Jag ska vara med. Nu verkar alla tycka att jag ska vara den som inte bryter ihop/svimmar. Hjälp? Jag är ju inte rädd för sprutor, men att se ens bästa vän skrika och gråta i plågor medans hennes förälder kommer typ ligga avsvimmad på golvet... :S

Idag har varit en lugn eftermiddag. Jag har varit sälskapssjuk och hängt efter Hedvig som höll på med hemlisar. För en gångs skull, haha! Det brukar alltid vara tvärtom... Sen har vi tagit fram alla fina julblommor mamma var och köpte idag. Det är mysigt <3 den så kallade "Julstjärnan" växte vilt på madeira, det kändes konstigt att se den i en sån miljö, jag är van vid att ha dem hemma vid den här tiden. Inomhus. När det är snö ute :)

Okej, märks det tydligt att jag inte har så mycket att skriva om? Haha, det är helt sant. Menmen, händer inget så får man inget att skriva om, och det får gärna hända ganska lite nu dagarna före jul då alla förberedelser nästan är klara. God kväll på er <3


Kommentarer
Postat av: louise baila sola

Du får svimma hur mycket du vill och du behöver inte vara den starka, bara du är med blir jag lugnare! Och vem som helst har starkare nerver än Herr Sverigechef när det gäller sjukvård ;) du märkte väl hur nervös han var hos läkaren?

2009-12-19 @ 21:39:19
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0