Jul, jul, strålande jul.

Idag är sista skoldagen. Igår (när jag var sjuk) var sista riktiga skoldagen. Idag blir det bara mys med film, fika osv. Det blir nice :) sen är det avslutning imorgon.

Igår skulle jag gå på en konsert med mina fiolhomies på kulturskolan där de skulle vara med, och jag lovade för mycket och det slutade med att pappa fick stressäta och Louise kom en halvtimma för tidigt i onödan. menmen, konserten var lite rolig, det var typ de som var de ända "bra" och "stora" som skulle typ inspirera de "små" och "sämre" barnen. Men det var roligt, jag har aldrig hört "Kapten Fortissimo och hans brandkår" förut, så det var ju nånting nytt... ;)
Sen var det sista baslektionen då vi jobbade lite med tonika, subdominant och dominant (tre ackord som alltid passar in i låtar, typ. orkar inte förklara). Det var ganska roligt.

Idag börjar jag halv 10, det är riktigt nice. Önskar alla er som har avslutning idag ett trevligt jullov och alla som har det imorgon önskar jag en trevlig sista dag på terminen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0