Juldagen kommer lugn och fin...

Så är det i alla fall hos oss. Mamma jobbar, Hedvig håller på med sina julklappar, pappa fixar internet som krångler som vanligt -.- på den här datorn funkar det i alla fall, Ville håller på med det där wii-spelet och jag har börjat måla på en ny tavla eftersom jag fick målarduk och ett satffli i julklapp. Vi åt rester av julmaten till lunch. Ja, en lugn dag helt enkelt!
Nu spelar hedvig en sång på pianot som jag sjöng med min föra detta körledares kör, och hon är död nu, snyft :'(
I alla fall, ikväll ska vi till min moster på juldagsmiddag som vanligt med hela släkten på mammas sida. Det blir nog roligt. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Gretakajse

:) :'(. I kyrkan sjöng alla samma sånger som vi sjöng med henne och jag var nära tårar...

2009-12-25 @ 17:36:28
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0