Lata loppan...

... Var tvungen att skriva det, för hon kollade temperaturen ute på sin IPhone istället för termometern -.-

Hej världen!
Igår hade vi Globenföreställningar och hela kalaset, ja, ni vet ;) båda föreställningara gick bra och det var såklart jättekul! Efteråt i bilen var däremot både jag och min bror väldigt trötta och sura efter en så lång vecka. Till exempel fick vi damp på att pappa sa "Cyklotronen" till den stora tv-skärmsgrejen i Globen, och varje gång han sa typ: "och sen såg jag en på den där Cyklotroen...." så skrek vi "JUMBOTRONEN PAPPA!!!!!" haha ;) så går det när man är trött ;D

Idag har jag inte gjort något särskillt, vi är lediga idag eftersom vi jobbade igår. Sen har typ alla andra skolavslutning imorgon eller idag men vi har på FREDAG!!! unfair! Och de säger alltid när vi behöver vara i skolan någon helgdag att vi ska få en dag längre jul/sommarlov. -.-

Idag i alla fall ska jag typ inte göra någonting förutom kanske baka pepparkakor och gå på teaterfest ikväll.

Det snöar ute!!! :D

Ha det så kul i skolan alla ni som gör det, typ lata Loppor med flera...

Kommentarer
Postat av: lollich

men gud, förlåt för att jag fick en iPhone i 15-årspresent! ska jag ge bort den, eller?

2009-12-14 @ 21:43:53
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0