Lusseimpulser kan leda till mycket skoj :D

Hej!

Den här dagen har varit lång. Och jätterolig. Vi hade globenrepetition hela dagen. Den innehöll mycket flum, sång och trötthet som vanligt. och, som jag har sagt, det finns nästan ingenting jag gillar så mycket som såna repetitioner inför föreställningar! <3 :D

När dagen var slut klockan typ tre träffade vi louise som hade varit på teater med skolan, och av ren impuls gick hon på tvärbanan istället för tunnelbanan. Då impulsbestämde vi att jag och Greta skulle följa med Louise hem och baka lussebullar eftersom vi ändå inte hade teater. Då gjorde vi det och det blev väldigt mysigt och roligt. Jag och Louise taggar på för fullt inför Regina Spektor imorgon, längtar ihjäl mig!!!

Det är jättejobbigt, för mitt ben har typ sommnat :/ Sen har jag och mamma lekt runt på hitta.se när jag skulle hitta vägen från tunnelbanan till Immanuelskyrkan där vi ska ha rep inför lucia imorgon. Det här med att kunna "promenera" på hitta.se är verkligen asskoj! testa det ;D

Nu har jag duschat, och alla, jag har glömt min mobil hos Louise, så försöker ni ringa mig kommer ni till henne istället, puss! <3

Kommentarer
Postat av: allesabeth

HAhahahah:D nice dag asså bre! JAO!

2009-12-07 @ 21:34:51
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0