Men GOD JUL på er!!!

Nu när det bara är 25 min kvar av julaftonen som jag äntligen kan sätta mig ner och blogga efter allt julfirande. Jag har haft det jättebra!
Jag vaknade vid 9-halv tiotiden efter en lång natt när jag vaknade flera gånger. Inte pga julpirr utan typ för varmt rum och lite sånt. Familjen vaknar och går upp och äter frukost. Efter frukost delade vi ut julklapparna inom familjen.
Jag fick ju inga stora grejer pga den dyra basen, men jag fick lite målargrejer och garn och sånt trevligt. Sen hade pappa shoppat julklappar på second hand så av honom fick jag en gammal hårtork och en locktång. Hårtorken funkar, men inte locktången så jag ska få en ny lovade han. Ncenice :D Sen av brorsan fick jag ett biokort och han inisterade på att jag skulle se Avatar i 3D, så... Ja, jag får väl göra det helt enkelt. Någon som följer med? ;)
Sen åkte vi till en av mina 15 kusiner och firade hans 18årsdag och det var trevligt.
Strax innan Kalle Anka åkte vi hem och sen kom hela släkten från pappas sida hit på julmiddag. Det var också väldigt mysigt och roligt. Sen kom tomten och delade ut  julklapparna inom släkten. Av min farmor fick jag
10 000:- på ett sparkonto som jag får tillgång till på min 18årsdag :O Gud det hade jag aldrig trott, men det var ju jättenice :D:D:D
Nu har kvällen avrundats, släkten har åkt hem, syrran och mammi och pappi sover, bror min spelar sitt nya wii-spel och jag sitter här och är jättenöjd med dagen som varit och leker med handvärmaren pappa fick. En riktigt fin julafton helt enkelt! Tack som bidragit till min fina julafton. Och från... mig, till er alla, en riktigt GOD JUL ;) <3

Kommentarer
Postat av: Alven

Nice med en trevlig dag! Jag hänkar på Avatar?



Kram från snöhesten Alva!

2009-12-25 @ 12:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0