Men gud

Jag SKREV klart det förra inlägget men en del av det försvann :( och nu minns jag inte var det stod :( :( kan försöka komma ihåg fortsättningen:

*Jag har kommit så mycket närmare Louise älsklingen, och tack så otroligt mycket för det, jag vet inte hur det hade gått annars!
*Jag har mått jättedåligt. Men det orkar jag inte skriva mer om nu :(
*Jag har gått ett år till i skolan (wow)
*Jag har fått en egen KONTRABAS! :D
*Jag har varit på mitt första stråkläger i Orsa, något jag gärna gör om!

Det är allt nytt för i år, och jag tycker året på många sätt har varit bra, på många sätt hemskt.

Nuu kommer jag inte ihåg vad jag skrev mer, jävla teknikkrångel! Sånt gillar vi inte :(

Men nu är det heller inte långt kvar... Jag har ingen aning vad jag kan tänkas få i julklapp, jag önskade mig ingenting och förväntade mig ingenting eftersom jag fick en så snuskigt dyr bas tidigare på terminen, men nu ligger det ett och annat som det står Ella på under granen...

Nu ska jag nog gå till sängs, och vill passa på att önska er en GOD JUL! <3

Kommentarer
Postat av: losi

det behöver du inte tacka för, tacka dig själv som är en så fantastisk och underbar person! FELIZ NAVIDAD <3

2009-12-24 @ 09:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0