Nu lyckades jag vakna sådär jättetidigt igen.

God morgon ni som förhoppningsvis fortfarande sover!
Idag är det andra advent :D om familjen hostig (min familj) orkar idag så blir det pepparkakor idag, annars blir det nog en dega-i-soffan-dag och försöka bli frisk.
Lycka till säger vi till Klara som tävlar i en cup liknande USM (ungdoms-sm) i göteborg i gymnastik!
Jag kommer inte på så mkt mer att säga, men jag kan ju alltid säga att vi har första Globen-repetitionen imorgon och att jag är med i en tävling på www.mimaa.blogg.se där man kan vinna ett nagellack och ett eyeshadow pigment från TheColorWorkshop.
Ha en bra andra advent! :*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vaknade nu och jag önskade att jag vaknade tidigare! <3 haha... aja, god andra advent.. eller vad man nu säger xD

2009-12-06 @ 10:04:49
URL: http://mimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0