Nu sätter vi globen i rullning, jihaaa!

Sorry, nu när jag läser igenom det inlägget innan detta så måste jag medge att det är ganska osammanhängande och funkar mest med de kompletteringarna som jag har i min hjärna ;) Jaja, trots min sovmorgon så var jag trött ;)

Igår var det julfest med mammas jazzorkester. Det vra kul, och brassinstrumenten hade de lämmnat hemma, puh! Och basisten visade mig en ascool halvakustisk bas! Alltså ingen kontrabas utan som en gitarr fast med bassträngar :D så hos den bosatte jag mig för resten av kvällen.

Nu har jag gått upp tidigt (igen -.-) för att ha Stockholma Luciakonserter I Globen's genrep och två föreställningar. Vi kommer aldrig få lämmna globen på hela dagen (av risken att det skulle komma in andra under pauserna då 1200 elever strömmar ut och in...) så jag kommer hem ikväll, sent. Men ni får ha det så bra, och en extra puss till Louise och Alicia som ska komma till 15:00- föreställningen och till min kära familj som ska komma på 18:00- föreställningen.

Nu är det dax för frullebulle, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Loppisoppi

Lucky you! Brassinstrumenten hade nog förstört din kväll och dina öron...

2009-12-13 @ 08:53:14
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0