Oj, hjälp vad tiden går fort!

Imorgon är det 4:e advent! Då ska vi klä granen ^^ och idag har jag köpt årets sista julklapp och åkt pulka med min syster <3 Jag har också köpt en ansiktrengöring som är jättebra, så nu är mitt ansikte lent som en barnrumpa ^^ <3 Annars har jag inga direkta planer för dagen, ska baa njuta av julstämmningen och att ha jullov :D
Nu ska jag hjälpa till att fixa julblommorna mamma har varit och köpt :) snöflingepussar! <3

P.S Iskristall, konditori och spetshandskar är tre av de finaste orden i det svenska språket.

Kommentarer
Postat av: Loppis

Spetshandskar hade jag inte tänkt på, det var ju fint! Jag tror att pappa ska med, men han kommer nog svimma när jag börjar gråta... Så du får vara den starka!

2009-12-19 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0