shubre

Idag har varit en bra dag. Nej, den var till och med jättebra. Lucian i riksdagen gick jättebra, men det var lite trist att det inte var några man klände igen. Sen var alla jättetrötta och superflummiga i skolan, och lärarna hade överseende, bästa lärarna som de är, och lät oss ta det lugnt, kolla på film och sluta klockan halv 2 istället för halv 4. Tänk vilken bra skola jag går i! Puss på den!

Och jag har typ glömt bort 10000000 saker som jag borde skriva här, men, går man upp 05:15 så kan man inte minnas allt hela tiden ;D

JO JUST DET!!! Det är två saker jag måste säga som är superviktiga:

1. VAR PÅ REGINA SPEKTOR I TISDAGS OCH DET VAR SÅ SJUUKT BRA, SEN VAR DET MED ÄLSKLINGAR OCKSÅ!
2. Älskar, älskar, älskar mina fantastiska vänner!!!!(!!!) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0