Supersnöstorm

Jösses vad det snöade idag! Man såg ju inte en meter framför sig! Jättehärligt!!! :D
Gissa om alla var ute på rasterna :D tur att snöbollskrigen som numera mest bara är krig mot EG-eleverna håller sig i tegnérlunden.

Pendeltågen blir alltid typ en kvart försenade när det är snö -.- så jag tog tunnelbanan hem efter en kort skoldag med filmkollande och fadderbarnsträff. När jag kom hem var jag iskall, och jag tackar gud,,, eller pappa i alla fall, för att hn installerade våran UNDERBARA pelletskamin. Den kör sig själv så man behöver inte "mata" den med ved. Det är fantstiskt när man kommer hem! Kärlek på den ♥

I skolan kollade vi på Billy Elliot. den var jättebra och sorglig :/ :) :(

Nu ska jag mysa framför min brasa och göra er avundsjuka, ¡Adiós! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0