Tre inlägg på en dag, tjoho!

Idag har det bara snöat och snöat. Det är trevligt... Fast nu kan det ta och lugna ner sig. Vår gata utanför oss är jättehal, den är typ 20 m och jag lyckas alltid halka minst två gånger varje gång jag går där ;D

När Louise hade slutat skolan idag så åkte hon hit till mig fär att muntra upp mig lite. Vi drack te, åt våra goda pepparkakor, spelade bas, spelade cello, spelade fiol, läste Pettson (haha!) och hade allmänt mysigosi. Alltid bäst med dig älsklingen <3

Nu ska jag gå och spela på min fina basis, blev inspirerad när vi spelade förut, haha! ;)


Kommentarer
Postat av: loppis

vi glömde viola :( klart att det är bäst, vi är ju bäst!

2009-12-15 @ 19:43:04
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0