Basket

Hallåj!!

Nu är jag seriöst utmattad!!! Först hade jag gympa i skolan, sen hade vi basketträning i 2 timmar efter! Och jag har dålig kondition...
Just det, det har jag nog inte berättat, jag är med i ett skolbasketlag! Det är jättekul, fast vi är väldigt få. 6 pers allt som allt. Men vi gör det bara på kul och en av mina bästa vänner Anna är tränare, och resten av laget är också bara från min klass. Men vi har iaf träning varje tisdag efter skolan tills Pontus (vår gympalärare) kommer och slänger ut oss :P

Annars har det väl varit en helt okej dag, Greta var kräksjuk och jag kom lite försent och jobbade vidare om föredraget jag snackade om förut.

Och wohoo nu är det inte många timmar kvar till min endagsprao!! ^^ Som sagt praoar jag på mitt gamla dagis och alla mina söta fröknar är kvar <3 Ser verkligen fram emot det!

Puss på er, nu ska jag äta fiskpinnar och vila upp mina värkande träningsverksmuskler! <33

Kommentarer
Postat av: Greta

HATAR ATT VA SJUK! DET ÄR INTE TREVLIGT NÄR MAN LIGGER OCH SKA SOVA OCH SÅ HÖR MAN NÅGON SOM KRÄKS EN MASSA!!! USCH!

2009-02-10 @ 18:35:23
Postat av: Lollo

stackars greta! vad kul med prao, får höra mer om det om några timmar :D

2009-02-11 @ 17:23:19
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0