FÖR tajta kläder!

ÅÅÅÅ, jag är så osmart!! Idag är det Måndag morgon, jag är trött och av nån sjuk anlending väljer jag att ha på mig mina tajtaste kläder.. Mina svarta stuprörsjeans i storlek 164 (jag brukar ha 170) som är nytvättade och en asatajt tröja som är ful, fast ovanpå den har jag iaf min blålila typ stickade tunika som mamma har krympt i tvätten så att man inte kan ha bara leggings under den!!! Jag stör mig!!
Ja, men om ni undrar varför jag bloggar såhär på morgonen så är det för att jag har sovmorgon till 09:00, men min kompis har sitt test till AF idag kl 08:30. Därför fick jag ju gå upp tidigare.
Önskar Mimmi allt lycka till!!!!<3
Idag har vi hemkunskap och slutar klockan 3. Synd, för annars hade jag kunnat köpa ett par nya jeans efter skolan (Jag slet hål på dom förra när jag krälade runt på knä igår), men nu hinner jag inte före teatern. :(

Men jag bloggar ikväll igen så får vi se vad denna dag har att erbjuda!!

Ha en bra måndag! <33


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha! jag sitter i so-klassrummet och smygläser bloggar ;) vi ses på teatern om än lite sent! puss<3

2009-02-09 @ 11:02:07
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Gretag

Varför kröp du omkring på golvet? Du e ju knäpp Ella!^^Fast det var ju ingen nyhet... Haha!

2009-02-10 @ 18:39:36
Postat av: Ella

ööh för att jag var barnvakt...

2009-03-28 @ 17:22:52
URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0