Frädaagh

Hejhej!!!

Var länge sen jag skrev nu, ibland bara orkar man lixåm inte..

Hursomhelst, nu skriver jag i alla fall :)

Idag var det fredag, åkte till eastman och fixade lite med tandställningen, gick i skolan, slutade efter lunch (det var EXTREMT fettiga köttbullar) och åkte hem till Greta.

Egentligen skulle jag ha varit barnvakt för mina små kusiner vid den här tiden, men min farbror (deras pappa) var hemma med dem istället, men jag ska vara där på söndag istället. Ska bli kul, de är ju så söta, 2 och 6 år gamla<33

Denhär veckan har gått riktigt fort. Var hemma hos Louise i onsdags i hennes nya lägenhet i jungfrudansen, var jättefint juuh!! sen var vi på Eriksdalsbadet igår, vi skulle ha simprov-.-' men efter det fick vi plaska i äventyrsbadet!! Riktigt najs!  Fick inga nya låtar på orkestern, för första gången på ca tre veckor... Det var roligt på teatern i måndags (hoppar lite mellan dagarna här:D), UKAB lever fortfarande inom mig efter två veckors frånvaro pga batseba. (Nu ska jag göra dig lite avis, Lollo...) Idag på syslöjden fick jag beröm för min fina lapptekniks...grej som blev klar :P

Igår började jag även skriva på en egen bok, om ni orkar läsa kan jag ladda upp den här på bloggen

Pusss<3 :*

Kommentarer
Postat av: Gustav Adolf II

Enligt mig är Eriksdalsbadet ett mycket opassande smuts förorenings basäng. Usch och fy och blä!

2009-02-10 @ 18:47:52
Postat av: Lollo

eeh, what? :S

jaaa, jag vill läsa den!

2009-02-22 @ 19:21:17
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0