mangoo

Hallå och trevlig fortsatt helg alla därute!

Igår hade jag en exemplariskt bra batsebaföreställning, och jag fick en ros av min kompis som gick och kollade. Nu är det bara en föreställning kvar, som Louise ska gå på. Gud vad jag kommer sakna det!!! Jag har verkligen förändrats sen i september när jag kom in i batseba-barnkören. Jag har träffat nya människor, lärt mig HELA operan utan och innan, har fått höra mycket intressant musik, och framför allt utvecklat min sångröst och blivit bättre på noter!!

Men innan sista föreställningen är det sportlov wihii!! Vi ska till Trysil, ett jättefint skidfjäll i Norge, och bara åka och åka från lördag till lördag. Jag blev så grymy avis på Ville som fick åka en hel dag till Romme med skolan i torsdags. Nästa år får jag!!

Just det, jag hade ju min praodag i onsdags, det var verkligen helt underbart!! Alla barnen var så söta och inte alls så skrikiga som jag hade förväntat mig, och vi upptäckte att min gamla dagisfröken nu var ett helt huvud kortare än jag. Haha! Tiden går fort. Jag fick göra saker som att rita, bygga bilbana, förklara varför jag hade "pärlor på tänderna" :D, hjälpa dem med overallerna, hjälpa dem att sy... Ja, i princip allt man brukar göra på dagis förutom att torka barnen efter toalettbesök.....

Hursom, nu tillbaka till idag. Snart kommer min faster med familj hit på middag. Det ska bli jätteroligt, för de är roliga!! :D

Puzzz<3

Kommentarer
Postat av: lollo

tur att du slapp torka småungarna då! kan ju hoppas att jag slipper göra det på gamlingarna på min prao... men sånt kan man väl lämpa över på en stackars praoelev...

anyway, snart är det opera-dags (18 dagar), längtar!

2009-02-15 @ 17:57:12
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0