Min namnsdag :)

Hallåj alla därute!
Idag har jag varit med om kanske världens mest misslyckade överraskningsgrej. Klara var sjuk idag, och i födelsedagspresent till Greta hade vi lagt ihop pengar till att förboka the Sims 3 och den skulle levereras hem till Klara idag (det gick inte att beställa hem till Greta). Så därför tänkte jag, Alva och Greta åka hem till Klara och muntra upp henne lite och hämta spelet. Vi har aldrig varit hemma hos henne förut, men vi visste hennes address och var hon gick av på tunnelbanan. Så vi virrade omkring på Södermalm i en halvtimma efter Blekingegatan (säger inte vilket nummer, haha!). Tillslut kom vi dit, men såklart hade hon en portkod, så för att inte avslöja oss ringde Alva hennes mobil och sa att hon gjorde en enkät om portkoder (?), så då fick vi tag på den (jag säger inte vad den var heller mohaha!) Vi gick spänt upp för trappan till hennes dörr (btw hon bodde mittemot någon vars dörr det stod Wahlgren på...) och vi ställde upp på rad, föreställde oss hennes min, och knackade på. Då öppnade... En byggargubbe. De renoverade!! Och det var ingen hemma! MISSLYCKAT!!! haha, så då fick vi ringa Klara, och hon var ute på stan en halvtimma bort från oss, som hon alltid var de timmarna bygggubbarna var där, och inte hade spelet kommit heller. MAXAD OTUR!

Meeen iallafall, idag var det min namnsdag :) och jag var läskigt trött i morse efter gårdagens lyckade batsebaföreställning. Jag var stand in för maria, men jag fick sjunga 1:a sopran ändå, och jag fick prova att vara tjej istället för kille som jag brukar. Slöjan var lite jobbig, men jag slapp bröstintryckarlinnet i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nice... eller inte. Ha ett jättebra sportlov! Puss&kram

2009-02-21 @ 15:33:34
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jaha, jag trodde typ att du kunde alla klavar i världen! :P Det finns en sida om man vill öva lite: http://practicespot.com/theory/?page=theory/findthenote ! pusspuss

2009-03-01 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0