trött

Hallo alla glada!

Ojdå, jag skulle gått till skolan nu, och jag har inte ätit frukost... :S
Det var inte bra, men jag skriver lite i alla fall! Jag gillar att skriva på morgonen, jag vet inte varför, och jag brukar inte orka på kvällen..
Idaaag så har det inte hänt så mycket men igår hände lite mer. Först hade vi lite tråkiga lektioner (bl.a NO där vi såg på planet earth men asskumma grodor i), sen skulle de som ville få gå och prova på en lektion i franska. Fast hon franskafröken ville tydligen att alla skulle vara där, även de som redan hade valt ett annat språk. Hos henne fick vi prata lite franska. Jag respekterar att andra tycker att det är vackert, men personligen tycker jag att det är väldigt fult! Nu kommer Greta snacka skit om mig men jaja.

Sen var det teater, maja var extremt trött, misstänker att det var feber, så vi kunde inte göra den scen vi hade tänkt från början.

Oj, jävlar, skolan var det ja!!! PANIK!!

Hejdå!<33


Kommentarer
Postat av: Greta

precis, jag ska snacka skit om dig tills jag blir hes. Har redan ringt Agnes och Annas pojkvänn Leon och berättat om den stora grejen!

2009-02-10 @ 18:37:06
Postat av: Lollo

Jag tycker också att franska är fult! Du får tracka mig hur mycket du vill, Greta, jag är ändå rektor över dig ;D

2009-02-11 @ 17:21:27
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Lollo nr 2

Sorry om jag snodde ditt namn lollo men det är jag som e lollo!(iallafall i ellas klass) du hade rätt det var värt att titta inpå din blogg (inte för att jag tvivlade)!!! men du har jö bloggat länge varför säger du inget din lilla ....(vi tar det sen)...va???? e det nåt mer du vill erskänna???

för eten kan du komentera på min blogg men tjafsar bara lite jag kan visa sen

jaja se u later (om typ exakt 1 dag) /lollopolloplupp

PS. sorry greta men franska e jävligt fult men efter den lektionen vet jag hurman säger "Skit, där är min buss" för det är ju så bra att kunna ;)

2009-03-14 @ 13:30:30
URL: http://lollo2727.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0