Utkast: Hejhej! Idag ...

Hejhej!

Idag har jag varit barnvakt för två små söta kusiner. Vi lekte kurragömma, byggde lego, tittade på Mamma Mia-filmen(de sjunger med på låtsasengelska på alla låtar) ,gick på promenad med dockorna i dockvagnen, låtsades bli rädda för det stora farliga legomonstret, ritade, åt lite lunch, gick ut, lekte i sandlådan och lekstugan, lagade låtsasmat, byggde kojor och mycket mycket mer.
Själv fick jag 100 spänn i lön :D Najs!

Nu sitter jag här och har hjälpt mamma att laga middag (Vilt kött, klyftpotatis och svampsås) och lyssnar på Povel Ramel, askul juuh!!

Men nu kan jag nog inte skriva mer, för det blir strax middag.

Puzzzz<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

ojoj, var du inte lite trött efter allt det där? jag blev trött av att hoppa i sängen med kusinerna i tio minuter. ses imorgon! <3

2009-02-08 @ 19:16:58
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: AfJossis

1. Jag åt exakt samma mat som du;D

2. Skötte sig Albin då? Du skulle ju vara barnvakt åt han också?

2009-02-10 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0