Fredaag

Hallo!

Idag var jag i skolan igen, efter att ha varit hemma två dagar. Fick räkna provräkning själv (resten av klassen gjorde det i onsdags) :/ Hade lite hjärnsläpp och chansade lite, men jag tror att det gick bra..

i slöjden (syslöjden) skulle vi sy nån lappteknikgrej, jag har valt jättefina turkosa tyger jag ska använda :)

Btw har jag fortfarande jätteont i halsen, men kunde ändå inte låta bli att sjunga lite på musiken, eftersom 1:a sopranerna knappt låter något utan mig ;) Vi sjöng en liten fin barnvisa från japan (av alla ställen?)

Jaja, nu sitter jag här och lyssnar på waterloo med riktiga abba, ingen mamma mia-skit och är glad över att det är helg.

nä, nu ska jag gå å ta lite mellis! :)

Puzz<3

Kommentarer
Postat av: loppan

tack, ngn som håller med mig om att amanda seyfried & co inte är bättre än abba!

2009-01-16 @ 16:10:34
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0