hemma...

Hallå Hallå!!

Idag är jag sjuk, har inte kunnat prata på hela dagen.

Finns två möjliga anledningar:

Förkyldning
eller
första Batseba-föreställningen igårkväll

tror nog mest på det senare...
Det gick jättebra!!!
Vi skulle ju haft en nån gång i december, men den blev inställd på grund av att EN solist inte kunde medverka -.-
Så det var lite nervöst igår, eftersom att vi inte hade övat på sceningångarna på över en månad...
hursomhelst gick allt finemang, och jag är därmed 250 kr rikare (:

 Idag börjar orkestern och basen också (apropå inget?)
Jag tror att jag kan gå på det, men nu ska jag gå och laga snabbmakaroner :)

Puzz <3

Kommentarer
Postat av: loppan

ååhh, jag missar tre orkestrar :/

2009-01-15 @ 11:19:28
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: loppan

p.s. vad kul att föreställningen gick bra! hoppas det gör det 5e mars också ;P

2009-01-16 @ 11:56:44
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0