Skridskor

Hej allihopa (om nån nu läser min blogg)!!!

Idag har jag åkt skridskor på Norrviken med min familj. Det var jättemysigt, men jag ramlade flera gånger (jag hade konståkningsskridskor) och i slutet fick jag så ont i fötterna att jag fick ta tag i pappas livlina och få skjuts sista biten. Jippiii!!! Jag älskar att vara tre år ;)

Jahopp, ikväll/inatt kommer brurchans polare hit, de ska ha filmkväll/filmnatt å kolla på gamla Pixar-filmer. Låter kul, men imorgon ska jag träffa Anne och Lovisa, alltid lika kul med er gullungar!! Längtar dit <3

Btw, lollo jag e jävligt avis på däj, jag vill också va i Thailand :( Men man kan iaf följa din blogg :)

Puzz!! <3

Kommentarer
Postat av: loppan

inga myggor, men massa äckliga paddor... puss<3

2009-01-18 @ 13:01:14
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: The Great

Hej hej! fint med disney dags^^

2009-02-10 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0