Feber..

Halli Hallå!

Jag har inte hunnit uppdatera bloggen på hela veckan.

Veckan i korthet:

I måndags hade jag ännu en Batseba-föreställning
I tisdags sov jag över hos Greta och hade 2 timmars basketträning med skollaget
I onsdags var det bas och orkester, och jag var väldigt trött!!
I torsdags hade jag scouter
I går hade vi familje-mys, och min brorsa lärde sig att göra en rubriks kub med alla sidorna rätt (!!) på youtube...

Och så var det Idag då, jag vaknade illamående med några graders feber, tog en alvedon och piggnade till lite. Sen har jag bakat supergoa Chokladbiskvier och slängt ut julen (granen)

Jaaa... Det var väl allt, ha det så bra!!!

Puzz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0