Host Host Host...

Hej!

Jag har ont i halsen!!!! Det är verkligen inte kul alls, jag kan knappt prata och när jag försöker göra det låter jag som en urgammal dammvippa!! (jag har konstiga uttryck) Jag går runt och hostar och hostar ikapp med min mamma som också är förkyld....

Jag är jätteorolig att jag inte kan vara med på Batseba-föreställningen imorgon. Det är ju bland det roligaste jag gör just nu :(

Så idag tar jag det jättelungt, har knappt rört mig någonting från soffan under hela dagen och läst Harry Potter. Jag läste ut 1:an som jag hade börjat på innan och nu har jag börjat med andra boken. De är geniala de där böckerna, asså!! Hur bra sem helst!! <3Kärlek till Harry Potter<3

Jaa, nu sitter jag här och lyssnar till när mamma och Ville (brorsan) spelar Guiar Hero 4 i källaren, rätt underhållande faktiskt :)

Men nu ska jag gå och öva bas

Puzz<3

Kommentarer
Postat av: loppan

jag har också ont i halsen härborta :S

lycka till med ål-sångerna och hoppas att du kan vara med på batseba! saknar dig men ses snart!

2009-01-27 @ 05:30:59
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: lollo

2009-01-31 @ 15:11:05
Postat av: lollo

hörru dammvippan, har du tappat fingrarna och blogg-sugen också? ;D

2009-01-31 @ 15:11:51
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0