ja, vi får väl se om det blir någon mer sommar...

Halloj!
Nu har det inte varit ordentlig sol på flera veckor. I alla fall inte sådär så att man vill ligga och sola och få lite färg. All min solobränna jag jobbat så mkt med har typ försvunnit. :(

Hursomhelst så har jag varit men Hanna-Honey typ hela tiden under de senaste veckorna, och sen har vi varit med Micke också. För de som inte vet det så är hanna en av mina älskade kusiner och hon är 1 år äldre än mig, och Micke är en landet-kompis som är lika gammal som Hanni. Vi tre har verkligen kommit varandra jättenära nu i sommar, men nu är Micke på Vattenpolo-träningsläger i Motala och samma dag som han kommer tillbaka så åker jag till Musikveckan (sångläger i Skåne). Sen när jag kommer tillbaka så har båda de åkt, så alla tre kommer inte kunna ses mer under resten av sommaren!! Så när vi antagligen ses nästa gång så blir det närst sommar eftersom Micke bor i Karlstad!!
 Nio månader....! :'( Gudars vad jag var ledsen dagen innan Micke skulle åka, jag säger som Louise, jag HATAR avsked!!! Men vi har bestämt att vi ska kunna ses ändå, för Micke kommer ibland till stockholm och tävlar i vattenpolo, och då får vi ses. Dessutom ska hanna flytta till en lägenhet bara typ 5-10 min från min skola, så jag både tror och hoppas verkligen att det inte blir finito nu. Älskar er <333

Jao, och sen är det väl det vanliga, jag saknar och saknar en del personer, ibland till och med skolan. Men Louise, vad var det med SvD? Mina pengar på mobilen tog typ slut...

Men hursom, ha det superbra tills vi ses igen!!! Pussssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var inget särskilt med SvD, kan berätta det den 9/8 :) Saknar dig såååå mycket och kommer som sagt att krama sönder dig när vi ses <3

2009-07-23 @ 12:38:41
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0