Jippie första gången man är i närheten av en dator på mer än två veckor!!!

Man inser det inte själv. Man kanske inte vill Men när man inte får ha endator på över två veckor, då märker man det. Man kommer på sig själv med att sitta och längta efter saker som facebook och bloggen och sånt där. Haha. det är rätt fånigt :P Men nu ärdet  såhär att alva söderbäck är här och hon har med sig sin lilla dator och jag fick möjlgheten att datora ner mg. Jahooo!! xD

Men ja, vad ska man säga,mycket har hänt, det har varit typ västkustens två soligast veckor på år och dagar. ca 30 grader i solen, 45 i sanden och 20 i vattnet i genomsnitt,men rekordet för vattentemperatur är 22 grader och luften 45 :O
Och jag har i princip bara sola,  badat och saknat folk. Nä, inte riktigt. Vi har byggt och målat en friggebod som nu är klar ÄNTLIGEN!!!! Blev klar för några timmar sen. och nu ligger jag och Alva i en av våningssängarna från IKEA i gäststugan och lyssnar på Vronica maggio. Det är najsxD

Skumt. Jag trodde att detta inlägg skulle bli jättelågt, men jag kommer inte på något mer att skriva.

ha det SÅ bra folk, jag saknar er,och ni vet vilka ni är!!!! :*

Kommentarer
Postat av: loppisoppi

lovely! jag kan bara säga samma saker om vädret och allt. saknar dig men vi ses snart <3 hälsa alva söderbäck också (bra att du kom ihåg att skriva namnet rätt!!!)

2009-07-03 @ 19:54:03
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0