sommar är ju alltid trevligt!

halloj!
efter ännu en solig dag så ligger jag och Alva igen i IKEAsängen och datorar oss. Idag åkte vi ut med båten till en liten klipp-ö utanför syd-Hälsö om någon vet var det ligger. Det var jättehårligt med alla varma klippor och det varma vattnet. Vi solade, badade, åt, solade, badade, solade, badade, fikade, badade, solade och åkte hem. Det var najs. Mn på fastlandet var det så varmt att man inte kunde tänka så jjag och Alva tog en härlig siesta tills middagen. Grillade revbensspjäll med färskpotatis. Mums!

Nu orkar jag inte skriva mer, för det här tangentbordet gillar inte mig, och dessutom är det så litet... Inte illa menat,Alva :P

iaf så ska jag till Louise på onsdag och det blir najs. Ännu en person man saknar.
Ha det så bra alla!!

Kommentarer
Postat av: loppsi

SAKNAR DIG GULLETUSSAN! :'( <3

2009-07-04 @ 21:02:51
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0